Cumartesi, Haziran 17, 2006

13,Haziran,2006

"Biz Maya'ya gittik! O küçük Maya, ben BÜYÜK Maya." diye anlatıyordu bizimki...

Mayacık 2. kez bir adaşıyla tanışıyor bu yıl. Bu kez, ondan küçük bir Maya'yla.
Küçük Maya, tam 1 yaş küçüğü bizim Maya'nın. Londra'da yaşıyorlar. Babanesiyle dedesini tanıyorduk. 1 haftalık bir tatil için annesi ve babasıyla Girite gelmişlerken Maya'ları buluşturmak istedik :) Birlikte oynadılar, iyi anlaştılar...

"Bana bütün oyuncaklarını verdi. Kalemleri vardı. Resim yaptık"
"Anane, ben havuz gördüm!" diyerek başka bir detayı da gözünden kaçırmadığını anlatıyordu anneannesine telefonda :)

3 yorum:

begüm dedi ki...

Papatya merhabalar,

Sweet kitchen'ı ziyaretine çok memnun oldum. Girit'e beklerim yazınca de iyice merak ve heyecan duydum. Çünkü hem anneanne hemde babaanne tarafım Girit göçmenleri ve Hanya 'dan gelmişler. Oralarla ilgili senden bilgileri alırım artık. Tanıştığımıza memnun oldum . Maya da çok tatlı bu arada...

Sevgiler
Begüm

DRNEFES dedi ki...

mayaların hepsi çok mu tatlı oluomuş bööle yaws...:))

Damak Tadı dedi ki...

Çok şeker,Allah bağışlasın..