Salı, Haziran 13, 2006

7 Haziran

Mayacığın hayatında dönüm noktalarından biri. Bu sabah ilk defa tuvalete çişini yaptı! :)
Kendisi de pek sevdi bu işi ya... bakalım, henüz pamper'ı atmış değiliz.
Artık zamanı geldi düşüncesiyle ona bir "tuvalet halkası" almıştık ("adaptörü" beceremediğinden uydurduk bunu :) Bu sabah da kupkuru kalkınca,
- Tuvalette yapalım mı annecim, diye teklif edince, hevesle
- Hııı :) dedi, gülümseyerek ve benden önce tuvaletin yolunu tutmuştu bile...

O gün, her Çarşamba olduğu gibi Maya'yala pazara gitmiştik yine. Artık büyüdü de bana sebzeleri seçerken yardım ediyor cimcime :) Ben birşey almak için bir tezgaha yanaşır yanaşmaz, daha onu indirmemi beklemeden iniveriyor arabasından. Bir de bakıyorum yanıbaşımda... Hemen tezgahın üstünde ne varsa başlıyor karıştırmaya. Kendince güzel bir tane bulduğunda da dönüp bana soruyor:
- Anne, bunu aliiiim?
- Al annecim, diyerek uzatıyorum poşeti.
Pazara gidip de parka uğramadan olur mu? Canıma okur, valla! :)) N'apalım hem işimizi hem de onun gönlünü yapmak lazım, di mi?
Salıncakta sallandı, kaydıraktan kaydı, eh yerden taş toplamasa da olmazdı tabi...
Oyuncak arabaya da bindikten sonra artık yapacak şey kalmamıştı parkta. Dönüşümüz muhteşemdi, gördüğünüz gibi!

Hiç yorum yok: