Pazar, Haziran 04, 2006


3. 6. 2006

Çıkartmaları koluna yapıştırmış. Kolu rengarenk olmuş. Şimdi de onları birer birer çıkartıyor.
Çıkarırken de azıcık canı acıdı galiba...

Ben de bir tanesini aldım koluma yapıştırıp Maya'ya göstereyim diye niyetlenmişken, hemen atıldı:

- Anne, yapma kabuğuna! dedi.

Önce anlam veremedim... sonra anladım ki, "kabuk"tan kastettiği "deri"m di :) Çıkartırken kendi *şeftali gibi* "kabuğu" acıdı ya... annesine hiç tavsiye etmiyordu :))



Maya çilekleri çok seviyor diye, ona çilekli dondurma yapıyorum... O da başında bekliyor.

En sonunda dayanamayıp parmağını sokuyor...
Ama dondurma minik parmağının ulaşamayacağı kadar derinde ne yazık ki...

Olurken sabırsızlıkla beklediği dondurmadan pek de hevesli yemedi ama...

1 yorum:

Hülya YILMAZ dedi ki...

merhaba papatya,
daha önce sayfanı ziatret etmiş ve Maya'nın "öteki ahtapot" sözüne çok gülmüştüm. Ben de çocuklarımın ilginç sözlerini bir yerlere yazardım (eski usul). hala birlikte okur çok eğleniriz.
sevgilerimle,
Maya'yı da benim için öpün..