Salı, Mayıs 23, 2006

Camda 1 sinek bir de küçücük örümcek vardı.
Onları fark eden Maya - zaten o söyleyinceye kadar ben fark etmemiştim bile - bana dönerek;

- Anne, sineklere bak! dedi. Ah, sinekler! Neden geldiniz evimize!, diye de ekledi.
- Mayacım, onların bir tanesi sinek ama öbürü sinek değil, dedim. Bakalım ne olduğunu biliyor mu? diye aklımdan geçirerek.
Mayacık da bilmiş bilmiş başını sallayarak,
- Bir tanesi sinek. Öbürü değil! diye tekrar ettikten sonra ekledi,
- Öbürü ahtapot!

:))))))))

4 yorum:

gastronot dedi ki...

Anne kız yakında bir fıkra kitabı yazacaksınız bu gidişle... Öptüm sizi...
bhr

Adsız dedi ki...

Şuanda sadece ahtapot olayını okudum hızlıca.Bayıldımmm!!!
maya'nın fotoğrafı ise beni bitirdi.İşlerimi, bitirip,sayfanızı okumaya geleceğim,sevgiler...

Nilüfer dedi ki...

Konuşmaya başladıkları zaman daha bir başka oluyor anlaşılan, biz İnci ile anlaşamıyoruz bu ara, o beni anlıyor ama ben onu anlamıyorum :)))
Mayayı çok öperim, sevgiler...

vintage biscuit dedi ki...

:)))))))))bayıldımmmmm